11-05-05

Gisteren ...

Gisteren was het weer zo'n dagje ... je kent ze wel, zo'n dagje waarop alles fout lijkt te gaan...
In mijn job communiceer ik voornamelijk via e-mail met onze klanten maar gisteren was ons call-center weer is onderbemand en mocht (lees: moest) ik daar weer inspringen.
Krijg ik daar toch wel een ongelofelijk kwade klant aan de lijn zeg ... zo'n klant die je uitmaakt voor het vuil van de straat terwijl je er niet eens iets aan kan doen ... kben er nog nie goe van ... dat noem ik nu is het voordeel van e-mail, zo'n e-mail roept niet tegen je ... een klant aan de telefoon die niet zo happy is duidelijk wel ...
Gisterenmiddag dan nog een gesprek gehad met onze baas over het nieuwe trainingsprogramma dat we hier allemaal zullen moeten doorlopen ... hij had ook fijn nieuws voor ons ... in de toekomst wordt onze afdeling min of meer bij het call-center gevoegd en mogen we alle dagen inloggen op de telefoonlijnen, wat kijk ik daar naar uit ... not :-)
Ik had me zo voorgenomen om niet te gaan klagen of zagen op mijn blogje maar ik moest het kwijt, I'm sorry :-))
Als er iemand nog een leuke job weet ... :-)
 

14:38 Gepost door ~me ...~ | Permalink | Commentaren (8) |  Facebook |

Commentaren

Trek het je niet aan! Niets van aantrekken meisje! Ze kunnen je nog altijd niet door de telefoon trekken! :-)
En een andere job? Zou je dat echt willen? Er zijn vast ook hele leuke kanten aan je job! Niet?
Groetjesssssssss,

Gepost door: Fleur | 11-05-05

wat dacht je van mijn examens te komen studeren? ;o)

Gepost door: Anne | 11-05-05

* 'n blogje dient gewoon af en toe voor zo'n dingen :p want da roept ook ni terug da ge moet stoppen met klagen ;)
pff, amai .. plezant zo'n klanten :| .. nu ja .. trek 't u ni aan eh :)

Gepost door: LittleStar | 11-05-05

Kop op... ...in elke job is er wel iets minder goed. Superjobs zijn schaars! En spuw je gal en geklaag hier maar uit, daar dienen we voor: opvang van verdriet, geklaag en gezaag! Wij doen dat toch ook?

Gepost door: Spikkie | 11-05-05

Muhaha Ik zit zelf op een helpdesk, half e-mail en half telefoon. Scheldende klanten zijn een grote uitzondering hier, maar ja, dat verschilt natuurlijk van helpdesk tot helpdesk. Lang hoop ik hier niet meer te moeten zitten, kijk maar naar men blog, die gaat over bijna niets anders als een beroepswissel die ik wil doorvoeren. :)
Kop op! Als ze schelden, zeg vriendelijk dat je dat niet hoeft te verdragen en leg af. Niemand zal het je kwalijk nemen.

Gepost door: hephi | 11-05-05

Muhaha Ik zit zelf op een helpdesk, half e-mail en half telefoon. Scheldende klanten zijn een grote uitzondering hier, maar ja, dat verschilt natuurlijk van helpdesk tot helpdesk. Lang hoop ik hier niet meer te moeten zitten, kijk maar naar men blog, die gaat over bijna niets anders als een beroepswissel die ik wil doorvoeren. :)
Kop op! Als ze schelden, zeg vriendelijk dat je dat niet hoeft te verdragen en leg af. Niemand zal het je kwalijk nemen.

Gepost door: hephi | 11-05-05

Je blog is vanzelf en daar zet je in wat je wilt hè! Of het nu klagen is of niet, wij zullen blijven steunen hoor!
Kop op meid! seffens kweelt ge uw frustraties maar eens weg in den auto ;oD

Gepost door: Tinkerbell | 11-05-05

Om er nog eens een dooddoener tegenaan te gooien:
't is overal iets...

(Maar ik ken ze wel, die dagen... gelukkig gaan ze ook weer voorbij!)

Gepost door: Kaajee | 11-05-05

De commentaren zijn gesloten.